Ενημέρωση

933232Λάβαμε την παρακάτω επιστολή και την δημοσιεύουμε χωρίς σχόλια

Ανοιχτή επιστολή                                                                                           Αθήνα 23/08/15

Συναδέλφισσες και συνάδελφοι
Θέλω διά της παρούσης να σας γνωστοποιήσω ορισμένες σκέψεις μου και θέσεις μου μιας που εδώ και λίγο καιρό που ξεκίνησε η επανασύσταση της υπηρεσίας ύστερα από πολλές περιπέτειες περιτριγυρίζουν διαρκώς στο μυαλο μου. Μαζί με όλους τους συναδέλφους περάσαμε τα τελευταία 3 χρόνια πολλά προβλήματα και νομίζω ότι μας έφεραν ποιο κοντά Ζήσαμε στιγμές ιδιαίτερης έντασης προβληματισμού πίκρας και απογοήτευσης στην Πλατεία Κλαυθμώνος μαζί με τους συναδέλφους. Είναι ιδιαίτερα σημαντικό που ξανά συστάθηκε η υπηρεσία που αγαπήσαμε δουλέψαμε και περάσαμε όλοι μαζί καλές και κακές στιγμές. Από πάντα προσπαθούσα να προσφέρω από όπου και να με τοποθετούσαν ότι περισσότερο μπορούσα χωρίς να στόχευα σε κάτι πέρα από το κοινό καλό. Ένιωσα ιδιαίτερη τιμή για την ανάθεση της αναδιοργάνωσης του 4,5,6,διαμερίσματος, οι δεύτερες σκέψεις μου λειτούργησαν ψυχραιμότερα και αποφάσισα ότι μιας που σε λίγο θα συμπληρώσω και το όριο για να συνταξιοδοτηθώ το καλύτερο θα ήταν να αναλάβει ένας συνάδελφος άλλος για να έχει συνέχεια η παρουσία και η προσπάθεια και εγώ με την εμπειρία μου να βοηθήσω στα μέγιστα όπως πάντα άλλωστε. Αυτές τις σκέψεις μου μετέφερα και στην διευθύντρια προφορικά και σκέφτομαι να καταθέσω και γραπτώς τις προσεχείς ημέρες Θα περιμένω έως ότου γίνει η αντικατάσταση για όσο χρειαστεί γιατί δεν θέλω να δημιουργώ και άλλα προβλήματα με αυθαίρετη αποχώρηση μου άλλωστε έχουμε πολλά προβλήματα δεν χρειάζεται να προσθέσω και εγώ ένα ακόμα Νομίζω ότι τοποθετώντας η διοίκηση άλλο συνάδελφο και όχι εμένα θα έχει μακροχρονιο αποτέλεσμα. Όσον αφορά εμένα θα σταθώ αρωγός στις προσπάθειες του νέου συναδέλφου. Έχουμε όλοι μας μια υποχρέωση να πετύχουμε!
Με εκτίμηση Παναγιώτης Κυζηράκος

Ἀπαντῆστε

