Πρόταση για παράλληλη άσκηση 7 αρμοδιοτήτων της Δημ. Αστυνομίας με την ΕΛ.ΑΣ. & στελέχωση με υπαλλήλους λοιπών(!) ειδικοτήτων
Επτά αρμοδιότητες της δημοτικής αστυνομίας θα εκτελεί παράλληλα με την ΕΛ.ΑΣ. ο Δήμος της Ρόδου, με δικούς του υπαλλήλους, σύμφωνα με τη σχετική εισήγηση που είναι έτοιμη και θα έρθει άμεσα στο δημοτικό συμβούλιο προς έγκριση.
Σημειώνεται ότι, οι αρμοδιότητες που μέχρι την κατάργηση της ασκούσε η πρ. Δημοτική Αστυνομία του Δήμου Ρόδου, είναι 28. Από αυτές, προτείνεται να διατηρήσει ο Δήμος την άσκηση 7 αρμοδιοτήτων παράλληλα με την ΕΛ.ΑΣ.
Προτείνεται σύμφωνα με τις διατάξεις του σχετικού νόμου, το δ.σ. να εγκρίνει την παράλληλη με την Ελληνική Αστυνομία άσκηση από το Δήμο Ρόδου των παρακάτω αρμοδιοτήτων:
Αριθμός υπαλλήλων εικοσιοκτώ (28), ήτοι 8 ΔΕ Εποπτών Καθαριότητας, 15 ΔΕ Εργοδηγών Καθαριότητας, 3 ΥΕ Επιστατών Καθαριότητας και 2 ΥΕ Εποπτών Καθαριότητας, διάρκεια άσκησης καθ’ όλο το χρόνο για αόριστο διάστημα, ώρες απασχόλησης νόμιμο ωράριο και υπερωριακά εφόσον έχουν χορηγηθεί οι προβλεπόμενες εγκρίσεις. Αρμόδια Υπηρεσία Δ/νση Καθαριότητας και Ανακύκλωσης για την Δ.Ε. Ροδίων, τμήματα συντήρησης και καθημερινότητας για τις λοιπές εννέα (9) δημοτικές ενότητες.
2) Ελέγχει την τήρηση της καθαριότητας σε κοινόχρηστους υπαίθριους χώρους της εδαφικής περιφέρειας του οικείου δήμου ή κοινότητας και γενικότερα την τήρηση των κανόνων που προβλέπονται από την κείμενη νομοθεσία και τις τοπικές κανονιστικές αποφάσεις που εκδίδουν οι δημοτικές και κοινοτικές αρχές για την αναβάθμιση της αισθητικής των πόλεων και των οικισμών.
Αριθμός υπαλλήλων εικοσιοκτώ (28), ήτοι 8 ΔΕ Εποπτών Καθαριότητας, 15 ΔΕ Εργοδηγών Καθαριότητας, 3 ΥΕ Επιστατών Καθαριότητας και 2 ΥΕ Εποπτών Καθαριότητας, διάρκεια άσκησης καθ’ όλο το χρόνο για αόριστο διάστημα, ώρες απασχόλησης νόμιμο ωράριο και υπερωριακά εφόσον έχουν χορηγηθεί οι προβλεπόμενες εγκρίσεις. Αρμόδια Υπηρεσία Δ/νση Καθαριότητας και Ανακύκλωσης για την Δ.Ε. Ροδίων, τμήματα συντήρησης και καθημερινότητας για τις λοιπές εννέα (9) δημοτικές ενότητες.
3)Ελέγχει την τήρηση των διατάξεων που αφορούν, τη στάση και στάθμευση των οχημάτων, στην επιβολή των διοικητικών μέτρων του άρθρου 103 του ν. 2696/1999, όπως ισχύει, αποκλειστικά και μόνο ως προς την παράβαση της πινακίδας Ρ-69 (Χώρος Ελεγχόμενης Στάθμευσης).
Αριθμός υπαλλήλων Δώδεκα (12), ήτοι 4 ΔΕ Εισπρακτόρων, 1 ΥΕ Φυλάκων, 2 ΥΕ Εργατών, 1 ΤΕ Διοικητικού, 3 ΔΕ Διοικητικού και 1 ΔΕ Εποπτών Καθαριότητας, διάρκεια άσκησης καθ’ όλο το χρόνο για αόριστο διάστημα, ώρες απασχόλησης νόμιμο ωράριο και υπερωριακά εφόσον έχουν χορηγηθεί οι προβλεπόμενες εγκρίσεις. Αρμόδια Υπηρεσία Δ/νση Οικονομικών, Τμήμα Προσόδων, για την Δ.Ε. Ροδίων, τμήματα Διοικητικών και Οικονομικών Θεμάτων, για τις λοιπές εννέα (9) δημοτικές ενότητες.
4) Ελέγχει την τήρηση των διατάξεων, που αφορούν τα εγκαταλελειμμένα οχήματα.
Αριθμός υπαλλήλων δύο (2), ήτοι 1 ΔΕ Εργοδηγών Καθαριότητας, 1 ΔΕ Οδηγός Καθαριότητας, διάρκεια άσκησης καθ’ όλο το χρόνο για αόριστο διάστημα, ώρες απασχόλησης νόμιμο ωράριο και υπερωριακά εφόσον έχουν χορηγηθεί οι προβλεπόμενες εγκρίσεις. Αρμόδια Υπηρεσία Δ/νση Καθαριότητας και Ανακύκλωσης για την Δ.Ε. Ροδίων, τμήματα συντήρησης και καθημερινότητας για τις λοιπές εννέα (9) δημοτικές ενότητες.
5) Ελέγχει την τήρηση των διατάξεων που αφορούν τις κάθε είδους κανονιστικές αποφάσεις που εκδίδει ο Δήμος Ρόδου, καθώς και την επιβολή των πάσης φύσεως διοικητικών μέτρων που προβλέπονται από αυτές. Και γι’ αυτήν την αρμοδιότητα ως συναφής με την πρώτη, ρητά διευκρινίζεται και επισημαίνεται ότι στην παραπάνω αρμοδιότητα περιλαμβάνονται και αυτές τόσον των διατάξεων όσον και των κανονιστικών αποφάσεων για τους κοινόχρηστους χώρους, περιλαμβανομένων σαφώς και των παραβάσεων που αφορούν αυθαίρετες καταλήψεις και αυθαίρετες επεκτάσεις σε κοινόχρηστους χώρους, (τραπεζοκαθίσματα, προθήκες, και κάθε άλλη αυθαίρετη κατάληψη και χρήση).
Αριθμός υπαλλήλων εικοσιοκτώ (28), ήτοι 8 ΔΕ Εποπτών Καθαριότητας, 15 ΔΕ Εργοδηγών Καθαριότητας, 3 ΥΕ Επιστατών Καθαριότητας και 2 ΥΕ Εποπτών Καθαριότητας, διάρκεια άσκησης καθ’ όλο το χρόνο για αόριστο διάστημα, ώρες απασχόλησης νόμιμο ωράριο και υπερωριακά εφόσον έχουν χορηγηθεί οι προβλεπόμενες εγκρίσεις. Αρμόδια Υπηρεσία Δ/νση Καθαριότητας και Ανακύκλωσης για την Δ.Ε. Ροδίων, τμήματα συντήρησης και καθημερινότητας για τις λοιπές εννέα (9) δημοτικές ενότητες.
6) (Μερικώς) Διενεργεί αυτοψία και συντάσσει έκθεση για την έκδοση πρωτοκόλλου διοικητικής αποβολής από κάθε είδους ακίνητα του Δήμου Ρόδου.
Αριθμός υπαλλήλων πέντε (5), ήτοι 1 ΠΕ Οικονομολόγων, 1 ΤΕ Πολιτικών Μηχανικών, 1 ΔΕ Διοικητικού, 1 ΔΕ Εισπρακτόρων ΟΤΑ και 1 ΔΕ Δομικών Έργων, διάρκεια άσκησης καθ’ όλο το χρόνο για αόριστο διάστημα, ώρες απασχόλησης νόμιμο ωράριο και υπερωριακά εφόσον έχουν χορηγηθεί οι προβλεπόμενες εγκρίσεις. Αρμόδια Υπηρεσία Οικονομικών Υπηρεσιών, Τμήμα Αξιοποίησης – Διαχείρισης Ακίνητης Περιουσίας και Κτηματολογίου.
7) Επιδίδει τα πάσης φύσεως έγγραφα του Δήμου Ρόδου εντός των διοικητικών ορίων του Δήμου Ρόδου.
Αριθμός υπαλλήλων είκοσι έξι (26), ήτοι 12 ΥΕ Κλητήρων, 8 ΥΕ Φυλάκων, 1 ΥΕ Φυλάκων (Εφίππων) και 5 ΥΕ Κλητήρων-Θυρωρών, διάρκεια άσκησης καθ’ όλο το χρόνο για αόριστο διάστημα, ώρες απασχόλησης νόμιμο ωράριο και υπερωριακά εφόσον έχουν χορηγηθεί οι προβλεπόμενες εγκρίσεις. Αρμόδια Υπηρεσία Δ/νση Διοικητικών Υπηρεσιών, Τμήμα Διοίκησης, για την Δ.Ε. Ροδίων, τμήματα Διοικητικών και Οικονομικών Θεμάτων για τις λοιπές εννέα (9) δημοτικές ενότητες.